我的相片
姓名:
位置: Hong Kong

星期日, 4月 23, 2006

TNs of 2006-04-19


2001 Chateau De Fieuzal Blanc, Pessac Leognan開首香味不明顯,有淡。一個鐘之後,香味重現,華麗01年桶味好搶,不俗。 (***/*)


2005 Sacred Hill Whitecliff Sauvignon Blanc, New Zealand普普通通一瓶恰如其份既New Zealand Sauvignon Blanc,有番石榴香味,唔會太甜,以百多元來說,物值幾高。(**/*)


1989 Chateau Lynch Bages, Pauillac屬於過去幾次以來表現最好一瓶89 Lynch Bages。香味純正,無皮味。入口full body而且finish好長而有層次,屬於罕有正斗Lynch Bages。(****)


1988 Chateau Lafleur, Pomerol期望愈高,失望愈大。88年右岸酒大Tannin。88 Lafleur亦不例外。開首一小時無nose。口感亦緊,唔過癮。要四小時以後才有點Pomerol味出現。似乎88 Pensee de Lafluer 仲好。(***)


1986 Chateau Gruaud Larose, Saint Julien皮味,類似Talbot,一貫Cordier廠那款,不過不算厲害,尚可接受。而86年一貫不是自己所喜歡的,所以這瓶86 Gruaud Larose亦不例外。Tannin有融和跡象,入口尚算平和,不會太澀。(***)


2003 d'Arenberg The Dead Arm Shiraz, McLaren ValeParker 澳州95分酒。同Bordeaux拍酒,一如過往要減5分。因為少人飲的關係,它有充足時間decanter轉化。臨尾好開放,有Grange或707nose,入口舒服,幾好幾好。(***)


1998 Dom Perignon, Champagne一早知唔可以同96 Dom Perignon比較,但估唔到質素差咁遠。幾甜幾易飲易明,不會太酸,幾crowd pleasant。但非常簡單而且賣價貴過96 Dom Perignon。而據聞所有香檳會5月再加價。現在98 Dom Perignon list price 巳要HK$ 1180,加完價豈不要HK1500+?不如飲Bollinger NV好過。(***)

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁

free counters